Suchergebnisse
Der Vertrieb braucht Strategie
Ayrle Jörg; Barnikel, Norbert; Dietzel, Klaus; Jaschinski, Christoph; Kreuzer, Siegfried; Reese, Sam; Rudolph, Ulrich; Unkel, Katja; Woiton, Marcel: Der Vertrieb braucht Strategie. In: acquisa, S. 50-55, 2011, ISSN 0938-7927
Research Project “Simulation Wäschepflege” – Recommendations for Improving Resource Efficiency in Households in Germany in the Laundry Washing Process
Fuchs, Monika ; Ellmer, Katharina ; Bauer, Ulrich ; Schneider, Thomas ; Thamsen, Paul-Uwe ; Morgenthal, Tobias ; Villwock, Joachim ; Hanau, Andreas : Research Project “Simulation Wäschepflege” – Recommendations for Improving Resource Efficiency in Households in Germany in the Laundry Washing Process. In: Conference Proceedings: European Roundtable on Sustainable Consumption and Production, S. 950-956, Maribor, Slowenia, 2014, ISBN 978-961-93738-1-1
Research Project “Simulation Wäschepflege” – Recommendations for Improving Resource Efficiency in the Laundry Washing Process in Households in Germany
Fuchs, Monika ; Ellmer, Katharina ; Bauer, Ulrich ; Schneider, Thomas ; Thamsen, Paul-Uwe ; Morgenthal, Tobias ; Villwock, Joachim ; Hanau, Andreas : Research Project “Simulation Wäschepflege” – Recommendations for Improving Resource Efficiency in the Laundry Washing Process in Households in Germany. In: Conference Proceedings: European Roundtable on Sustainable Consumption and Production, S. 950-956, Maribor, Slovenia, 2014, ISBN 978-961-93738-1-1
UX im Mittelstand: Erfolgsfaktoren und Best Practices aus der Praxis
KEYNOTE
Auf dem Weg zur Digitalisierung von Kleinen und Mittleren Unternehmen in Berlin
LECTURE
Impact of Artificial Intelligence on Corporate Finance Talent Structures
Reinhardt, Kai : Impact of Artificial Intelligence on Corporate Finance Talent Structures, S. 1-35, Berlin, 2018
Strategische Möglichkeiten einer dynamischen Preissetzung im Lebensmitteleinzelhandel
Wolf, Annett : Strategische Möglichkeiten einer dynamischen Preissetzung im Lebensmitteleinzelhandel. In: Der Betriebswirt, S. 21-25, 2018, ISSN 0172-6196
Personalmarketing: Controlling und Steuerung strategischer Planungsprozesse
Radel, Jürgen ; Drobe, Holger : Personalmarketing: Controlling und Steuerung strategischer Planungsprozesse. In: Personal Magazin, 2005, ISSN 1438-4558
Strategic Processes in Australian Golf Clubs
Gehrke, Anna; Dickson, Geoff; Wohlgemuth, Veit: Strategic Processes in Australian Golf Clubs, S. 727-746, 2022, ISSN 1618-4742
Turbulence effect on the acoustic boundary layer of perforated acoustic liners
Schulz, Anita; Ronneberger, Dirk: Turbulence effect on the acoustic boundary layer of perforated acoustic liners. In: Conference Proceedings, S. 1-6, online, 2025