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Brand Identification by Product Design - The Impact of Evaluation Mode and Familiarity
Herm, Steffen ; Möller, Jana : Brand Identification by Product Design - The Impact of Evaluation Mode and Familiarity. In: Psychology & Marketing, S. 1084–1095, 2014, ISSN 1520-6793
Crisis Theory and the Law of the Profit Rate to Fall
Heinrich, Michael : Crisis Theory and the Law of the Profit Rate to Fall. In: Monthly Review, S. 15-31, 2013, ISSN 0027-0520
Pattern formation in the crystallization of antimony nanoparticles
Stegemann, B. ; Ritter, C. ; Kaiser, B. ; Rademann, K.: Pattern formation in the crystallization of antimony nanoparticles. In: Journal of Physical Chemistry B, S. 14292-14297, 2004, ISSN 1520-6106
Auswirkungen des neuen Erneuerbare-Energien-Gesetzes auf Offshore-Wind-Investitionen
Balks, Marita ; Breloh, Philipp : Auswirkungen des neuen Erneuerbare-Energien-Gesetzes auf Offshore-Wind-Investitionen. In: Wirtschaftsdienst, S. 520-523, 2014, ISSN 0043-6275
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Zielgruppenmarketing: 30-jährige im toten Winkel
Brunner, Wolfgang L.; Carl, Reinhard: Zielgruppenmarketing: 30-jährige im toten Winkel. In: Bank und Markt, S. 30-33, Fritz Knapp, Helmut Richardi, 2005, ISSN 1433-5204
Elektronische Produktkataloge - Potentiale und Anbieter
Fuchs-Kittowski, Frank ; Gabriel, Peter : Elektronische Produktkataloge - Potentiale und Anbieter, Fraunhofer IRB Verlag, Stuttgart, 1998, ISBN 3-8167-5208-X
Das Maximumprinzip von Pontrjagin
Roski, Reinhold : Das Maximumprinzip von Pontrjagin. In: WiSt - Wirtschaftswissenschaftliches Studium. Zeitschrift für Studium und Forschung, S. 515 - 520, 1984, ISSN 0340-1650