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Lena Scholpp
Gesicht der HTW Berlin: Lena Scholpp, Business Coach im Startup und Innovation Center der HTW Berlin
Sentiment news and market analysis of sovereign and corporate bonds for credit risk assessment (SenRisk)
SENRISK is an EU-funded project that aims at developing a credit risk assessment tool, in which sentiments of news, social media and reports are included in the risk assessment of corporate and sovereign bonds. Sovereign debt is monitored enabling small and medium-sized investors to determine intern...
Studienverlaufsplan
Fostering students’ competencies in linear algebra with digital resources
Caroline von Humboldt-Grant in the frame of the “Caroline von Humboldt-Program” in der Excellenzinitiative an der Humboldt-Universität zu Berlin
An approach to an intelligent training system for cochlea implant users - how to motivate hearing
T. Klenzner, D. Schatton, F. Gnadlinger, A. Selmanagic, J. Richter, M. Werminghaus : An approach to an intelligent training system for cochlea implant users - how to motivate hearing. In: Abstract- und Posterband – 91. Jahresversammlung der Deutschen Gesellschaft für HNO-Heilkunde, Kopf- und Hals-Chirurgie e.V., Georg Thieme Verlag KG, Bonn, 2020
An approach to an intelligent training system for cochlea implant users - how to motivate hearing
T. Klenzner, D. Schatton, F. Gnadlinger, A. Selmanagic, J. Richter, M. Werminghaus : An approach to an intelligent training system for cochlea implant users - how to motivate hearing . In: Abstract- und Posterband – 91. Jahresversammlung der Deutschen Gesellschaft für HNO-Heilkunde, Kopf- und Hals-Chirurgie e.V. , Georg Thieme Verlag KG, Bonn, 2020
Studying ConREM
Online Advertising Fraud
Simbeck, Katharina ; Kara, Mehmet : Online Advertising Fraud. In: Zeitschrift für Risk, Fraud & Compliance (ZRFC), S. 116-122, 2017, ISSN 1867-8386
Die Messe als Instrument im integrierten Online- und Offline-Channel-Marketing
Prüser, Sven: Die Messe als Instrument im integrierten Online- und Offline-Channel-Marketing. In: Butzer-Strothmann, Kristin, Integriertes Online- und Offline-Channel-Marketing - Praxisbeispiele und Handlungsempfehlungen für das Omni-Channel-Marketing, S. 261 – 274, SpringlerGabler, Wiesbaden, 2022, ISBN 978-3-658-38047-2
Kaltrecycling Verfahren von Asphaltbefestigungen in situ
LECTURE