Suchergebnisse
BZI-Touristiker-Workshop: Telling Berlin's Industrial Stories
OTHER
Integrierte lokale und verteilte faseroptische Sensorik zum flächendeckenden Online-Monitoring von Kabelanlagen und Betriebsmitteln
Gräf, Thomas ; Heidmann, Gert ; Hick, Konsantin ; Kölling, Moritz ; Menge, Matthias ; Vaterrodt, Klaus: Integrierte lokale und verteilte faseroptische Sensorik zum flächendeckenden Online-Monitoring von Kabelanlagen und Betriebsmitteln. In: Tagungsband ETG-Fachbericht 162: VDE Hochspannungstechnik, S. 331-336, Frankfurt, 2020, ISBN 978-3-8007-5353-6, 978-3-8007-5355-0 (E-Book)
Zweitveröffentlichungsservice der Hochschulbibliothek
Highly Accurate, But Still Discriminatory
Köchling, Alina ; Riazy, Shirin ; Wehner, Marius Claus ; Simbeck, Katharina : Highly Accurate, But Still Discriminatory. In: Business & Information Systems Engineering, S. 1-16, 2020, ISSN 1867-0202
Energieeffizientes Bauen im Bestand
Kerschberger, A. (Hrsg.) ; Binder, Markus ; Brillinger, Martin ; Boeddinghaus, Gerhard ; Sick, Friedrich ; Weidlich, Bodo : Energieeffizientes Bauen im Bestand, VDE-Verlag, Berlin, 2011, ISBN 978-3-8007-3338-5
Open innovation tools for technology-driven R&D networks – Coping with complexity
Mitzscherling, Laura ; Scheel, Andreas ; Eppinger, Elisabeth : Open innovation tools for technology-driven R&D networks – Coping with complexity. In: Open innovation tools for technology-driven R& D networks – Coping with complexity, S. 1-10, Milano, Italy, 2018
Challenge-based Learning: How to Support the Development of an Entrepreneurial Mindset
Hölzner, Heike Marita; Halberstadt, Jantje: Challenge-based Learning: How to Support the Development of an Entrepreneurial Mindset. In: Jantje Halberstadt, Antonieta Alcorta de Bronstein, Jean Greyling, Shaun Bissett, Transforming Entrepreneurship Education, S. 23-36, Springer, Heidelberg, 2022, ISBN 978-3-031-11577-6
Umbau des Geschlechter-Wissens von ReformakteurInnen durch Gender Mainstreaming?
Andresen, Sünne zusammen mit Dölling, Irene : Umbau des Geschlechter-Wissens von ReformakteurInnen durch Gender Mainstreaming?. In: Behning, Ute und Sauer, Birgit, Was bewirkt Gender Mainstreaming? Evaluierung durch Policy-Analysen, Frankfurt/M, 2005
A material science course based on a blended learning concept using an interdisciplinary approach at HTW Berlin.
Pfennig, Anja ; Böge, Astrid : A material science course based on a blended learning concept using an interdisciplinary approach at HTW Berlin.. In: Future Education and Training in computing: How to Support Learning at Anytime Anywhere" (ETN FETCH), S. 1-1, Berlin, 2015, ISSN 2367-6698 (print), 2367-6787 (online), 2367-6701 (CD)
HiLA: High-Level Aspects for UML State Machines
Hölzl, Matthias ; Zhang, Gefei : HiLA: High-Level Aspects for UML State Machines. In: 14th Int. Wsh. Aspect-Oriented Modeling (AOM@MoDELS'09), S. 1--6, Denver, 2009