Suchergebnisse
Elastane fibers in textile recycling – analyzing the product group T-Shirts
Behrendt, Tanita; Eppinger, Elisabeth: Elastane fibers in textile recycling – analyzing the product group T-Shirts. In: Proceedings of the The 13th International Conference on Cotton, Textile and Apparel Value Chain in Africa (CTA-2025), S. 1-10, Bahir Dar, Ethiopia, 2025
Advanced Computational Data Analytics
Neo.Fashion. 2025 - wir sind wieder dabei
Ontology of Sustainable eco-friendly Technologies and Products based on the Inventive Principles of the TRIZ Theory (OntoSustIP)
Industries are now facing rising societies demands to make their products and technologies more sustainable and environmentally friendly. Although numerous methods and tools have been developed in the last decades to support environmentally‐friendly product and process development, an interdisciplin...
When Enterprise Resource Planning Needs Software Ergonomics – Some Typical Scenarios
Hurtienne, Jörn ; Prümper, Jochen ; Rötting, Matthias : When Enterprise Resource Planning Needs Software Ergonomics – Some Typical Scenarios. In: Changes, Challenges and Opportunities (CD-ROM), IEA, Beijing, China, 2009
Accommodation
Linking Perceptions and Water Management: Reflections from Cyprus
Papasozomenou, Rania ; Zikos, Dimitrios : Linking Perceptions and Water Management: Reflections from Cyprus. In: WSEAS Transactions on Environment and Development, S. 749-758, 2009, ISSN 1790-5079
Integrierte Versichertenkommunikation in der gesetzlichen Krankenversicherung – am Beispiel von Kundenzeitschrift und Social-Media-Marketing
Clemens-Ziegler, Brigitte ; Kade-Lamprecht, Evelyn ; Swat, Rudolf : Integrierte Versichertenkommunikation in der gesetzlichen Krankenversicherung – am Beispiel von Kundenzeitschrift und Social-Media-Marketing. In: HTW Berlin, Knaut, Matthias, Gesundheit. Vielfältige Lösungen aus Technik und Wirtschaft. Beiträge und Positionen 2014, Schriften der Hochschule für Technik und Wirtschaft Berlin, S. 68-76, BWV Berliner Wissenschafts-Verlag, Berlin, 2014, ISBN 978-3-8305-3368-9
Integrierte Versichertenkommunikation in der gesetzlichen Krankenversicherung – am Beispiel von Kundenzeitschrift und Social-Media-Marketing
Clemens-Ziegler, Brigitte ; Kade-Lamprecht, Evelyn ; Swat, Rudolf: Integrierte Versichertenkommunikation in der gesetzlichen Krankenversicherung – am Beispiel von Kundenzeitschrift und Social-Media-Marketing. In: HTW Berlin, Knaut, Matthias, Gesundheit. Vielfältige Lösungen aus Technik und Wirtschaft. Beiträge und Positionen 2014, Schriften der Hochschule für Technik und Wirtschaft Berlin, S. 68-76, BWV Berliner Wissenschafts-Verlag, Berlin, 2014, ISBN 978-3-8305-3368-9
Elternbeiträge zu Kindertageseinrichtungen
Heckelmann, Martin; Richter, Lars: Elternbeiträge zu Kindertageseinrichtungen, S. 219-222, 2022