Suchergebnisse
Learn to Relax: Integrating 0-1 Integer Linear Programming with Pseudo-Boolean Conflict-Driven Search
Devriendt, Jo; Gleixner, Ambros; Nordström, Jakob: Learn to Relax: Integrating 0-1 Integer Linear Programming with Pseudo-Boolean Conflict-Driven Search. In: Integration of Constraint Programming, Artificial Intelligence, and Operations Research. CPAIOR 2020, S. xxiv-xxvi, Springer, Cham, 2020, ISBN 978-3-030-58941-7, 978-3-030-58942-4 eBook, ISSN 0302-9743, 1611-3349 (electronic)
VR Experience
Exhibition Experiments
Aspect-Oriented Model Development at Different Levels of Abstraction
Alférez, Mauricio ; Amálio, Nuno ; Ciraci, Selim ; Fleurey, Franck ; Kienzle, Jörg ; Klein, Jacques ; Kramer, Max E. ; Mosser, Sébastien ; Mussbacher, Gunter ; Roubtsova, Ella E. ; Zhang, Gefei : Aspect-Oriented Model Development at Different Levels of Abstraction. In: Proc. 7th Eur. Conf. Modelling Foundations and Applications, S. 361-376, Birmingham, UK, 2011
Analysis of the Ad-tech Industry Using Internet Browsing Data
Simbeck, Katharina ; Malzahn, Birte ; Herm, Steffen: Analysis of the Ad-tech Industry Using Internet Browsing Data. In: Proceedings of 19th General Online Research Conference (GOR), S. 1-20 (Abstract 39-40), Berlin, 2017, ISBN 978-3-9815106-3-8
Jumps, Stunts und Seminare
Die HTW-Studentin Swantje Schwantes trainiert neben dem Studium für die Cheerleading-WM in den USA.
Vertiefungen
High-Temperature-High Pressure Stress-Strain Testing of Materials in CO2-Containing Saline Solutions
Pfennig, Anja ; Wolf, Marcus : High-Temperature-High Pressure Stress-Strain Testing of Materials in CO2-Containing Saline Solutions. In: TMS 2015 Suplemental Proceedings, S. 1015-1022, TMS John Wiley & Sons, Hoboken, 2015, ISBN 798-1-119-08241-5
Project Management and Data Science
Improve your team & project management skills. Learn how to analyse big datasets with data mining tools. The Master Master Project Management and Data Science prepares for the official Project Management Institute CAPM certification.
Mobile Marketing
Im Rahmen des zweisemestrigen Marketingprojektes wurde in Kooperation mit den drei größten deutschen Agenturen für Mobile Marketing der Versuch unternommen, eine einheitliche Mediawährung für das Mobile Marketing zu entwickeln. Ziel war es, diese besser als zuvor mit den klassischen Werbeträgern (Pr...