Suchergebnisse
What you apply is not what you learn! Examining students' strategies in German capitalization tasks
Rzepka, Nathalie ; Müller, Hans-Georg ; Simbeck, Katharina : What you apply is not what you learn! Examining students' strategies in German capitalization tasks. In: Proceedings of the 14th International Conference on Educational Data Mining, S. 566-572, o. O., 2021
Geschäftsmodellinnovation - Ein Überblick aktuell angewandter Methoden
Halecker, Bastian ; Hölzle Katharina : Geschäftsmodellinnovation - Ein Überblick aktuell angewandter Methoden . In: OrganisationsEntwicklung, S. 97-98, 2014, ISSN 0724-6110
Packreport 1-2/2013, Verpackungsmodelle für Online-Wachstum
Bauer, Birgit : Packreport 1-2/2013, Verpackungsmodelle für Online-Wachstum. In: Packreport , S. 23, 2013, ISSN 0342-3743
Familienbüro
ID Graduates 2024
Windräder in die Stadt und auf hohe Berge
Horst Schulte tüftelt an den passenden Regelungskonzepten.
Crowdworking – eine arbeitsrechtliche Bestandsaufnahme
Heckelmann, Martin: Crowdworking – eine arbeitsrechtliche Bestandsaufnahme, S. 73-81, 2022
The Impact of Integrating Project Studies into the Working Processes of Companies
Fuchs-Kittowski, Frank ; Siegeris, Juliane ; Freiheit, Jörn : The Impact of Integrating Project Studies into the Working Processes of Companies. In: International Journal of Higher Education, S. 244-253, 2020, ISSN 1927-6044 (Print), ISSN 1927-6052 (Online)
The Impact of Integrating Project Studies into the Working Processes of Companies
Fuchs-Kittowski, Frank ; Siegeris, Juliane ; Freiheit, Jörn : The Impact of Integrating Project Studies into the Working Processes of Companies. In: International Journal of Higher Education, S. 244-253, 2020, ISSN 1927-6044 (Print), ISSN 1927-6052 (Online)
The Impact of Integrating Project Studies into the Working Processes of Companies
Fuchs-Kittowski, Frank ; Siegeris, Juliane ; Freiheit, Jörn : The Impact of Integrating Project Studies into the Working Processes of Companies. In: International Journal of Higher Education, S. 244-253, 2020, ISSN 1927-6044 (Print), ISSN 1927-6052 (Online)